Wij hebben een Samsung en we weten niet waar de Micro Adopter in moet.Wie weet dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je de galaxy bedoeld dn gewoon in de zelfde ingang bovenin, zit een zeer klein schijfje wat je eerst open moet zetten. (met je nagel)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat ook niet, maar het staat ongetwijfeld op een prominente plaats in de handleiding uitgebreid beschreven.

Kijk anders bijv. eens hier: http://www.samsung.com/us/consumer/learningresources/memorycard/pop_usingguide.html

Volgende keer weer zelf googlen!