Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een beschadigde yarvik tablet terug brengen?

Ik wil wel geld terug mediamarkt kassabon heb ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
591
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik help het je hopen... Als er één winkel slecht is in klantenservice dan is het Mediamarkt wel !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel mediamarkt had een speciale afspraak met Sweex Yarvik dat beschadigt ook mag!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt het proberen, maar je hebt geen recht op je geld terug tenzij de beschadiging er in de winkel al was.
Als de beschadiging bij normaal gebruik is ontstaan dan heb je wel bepaalde rechten.

Je rechten als consument kun je nalezen op de overheidsinformatie-website consumentenwijzer / consuwijzer:
http://www.consuwijzer.nl/?WT.srch=1&WT.mc_id=Algemeen&Consument&WT.seg_1=consumentenrecht&gclid=CJqZmomriqsCFcOJDgodZ2ELxg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de yarvik is ook heel sloom en heeft bugs kan ik en daarvoor terug brebngen of ruilen voor een añdere tablet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het bugs heeft waardoor het slecht functioneert heb je wel recht op een ander type dat misschien beter functioneert.
Maar er hangt veel af van de beschadigingen.
Als je dat zelf gedaan hebt, en het is niet door normaal gebruik gekomen, dan mogen ze weigeren het tablet terug te nemen. Maar kijk even achter op je bon.
Als het goed is staan daar alle voorwaarden van de winkel op.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding