Hoe kan ik zien hoeveel kb/mb/gb ik heb gebruikt van mijn BlackBerry internet?

Ik heb een Blackberry curve 3g van T-Mobile. Ik heb hem net 2/3 weken en ben benieuwd hoeveel kb/mb/gb ik heb verbruikt via mijn Mobiel internet. Ik heb nog geen data abonnement maar ik heb nu 3 maanden gratis internet tot 1 gb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik gebruik zelf Download Meter op mijn iPhone. Wellicht ook te krijgen voor bb? Anders in de app world zoeken op 'traffic meter' of 'download meter' en kijken welke het best bevalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de appworld van blackberry vind ik niks van Traffic meter of Download meter.. Ik denk ook dat het alleen je gebruikte data van internet laat zien sinds je die app hebt gedownload, en ik wil het eigenlijk vanaf het begin zien. In ieder geval bedankt!
Ik kan het precies zien: maak een account aan op tmobile met je nummer! Als je die al hebt log je in en ga je naar mijn tegoed! En daar staat hoeveel mb je nog over hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mobile data alerter van www.e-office.nl (ook de app world te vinden).
Misschien moet je daar tegenwoordig voor betalen.