Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beltegoed opvragen t mobile?

Als ik naar 1244 bel, kreeg ik altijd eerst te horen wat mijn beltegoed was. Als ik nu bel krijg ik twee opties: 2 intoetsen voor opwaarderen en 0 intoetsen voor afsluiten. Heel raar.. Er wordt niet gezegd wat mijn beltegoed is! Hoe kan ik dit weer terug krijgen en weten wat mijn beltegoed is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook T-mobile prepaid. Heb daarnet 1244 gebeld. Ik krijg gewoon eerst mijn beltegoed te horen en daarna pas het keuzemenu.
Geen ide wat er met jouw telefoon aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik ook vanmorgen,ik kreeg het ook gewoon te horen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

1202 bellen is het als je abbonement hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon het volgende intoetsen: *101# en dan op verzenden drukken. Dan krijg je een sms met je beltegoed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je inhet buitenland zit klop dat helemaal maar als je in Nederland zit kan je ook bellen naar 1344, dan word de verbinding meteen verbroken maar krijg je een sms'je met hoeveel Btg je nog hebt:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maak anders zn account aan op T-mobile dan kan je ook zien wat je beltegoed is en als je dan opwardeerd via het internet krijg je ook punten waarmee je later weer gratis beltegoed kan krijgen of 1 van de andere cado's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding