Ik mag een nieuwe mobiel, maar welke?

Wat ik erop wil:
bluetooth
smsen en bellen
foto's en video maken
muziek erop kunnen downloaden
ik hoef niet per sé internet
een witte bb bold lijkt me heel handig, alleen hoe veel kost het?
Ik mag ongeveer tot 175 euro

Dankjewel!

Toegevoegd na 17 minuten:
sorry, ik bedoelde bold/curve

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga zelf een mobiel zoeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Loop even binnen bij een Belcompany, of een KPN, Hi, Telfort of whatever en ga het daar even vragen.
Daar kunnen ze je allerlei modellen laten zien die aan je eisen voldoen.

Het beste antwoord

Bold is veel duurder dan jij mag uitgeven . De blackberry curve 8520 is bij de kijkshop ook iets rond de 175 euro. En die voldoet ook aan jou eisen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Op bol.com is een BlackBerry Curve 8520 iets buiten wat je mag uitgeven maar om 10 euro word er vast geen discussie gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple blijft altijd het beste, misschien de oude versie van de iPhone?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldige phone maar de Bluetooth kan niet zoveel (alleen handfree)
De samsung chat 335 is ook heel handig, voor maar €79,99! Zou ik doen als ik jouw was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Htc wildfire misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung star 2 is een hele goede want die heb ik net gekocht. is maar 90 euro bij Hi en heeft een beetje de looks van een iPhone, vind zelf witte het mooist. zwart is ook mogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je veel smst op hyves zit en twittert maardan is bb erg handig, en als je ook graag spelletjes erop hebt, goede kwaliteit muziek, snel internet dan is een iphone 3gs ook goed 4 is namelijk heeeeel duur