mijn iPod touch is gisteren uitgevallen en ik krijg hem niet meer aan.

ik heb er niks raars mee gedaan zoals jailbreaken of laten vallen of natmaken ofzo.

Toegevoegd na 2 minuten:
hoe krijg ik hem weer aan?

Toegevoegd na 1 uur:
en nee, de batterij is niet leeg, zo dom ben ik ook weer niet.
en als ik hem aansluit op de pc detecteert deze hem niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Doe hem in je computer en ga naar iTunes en klik op restore alles word verwijdert maar dan doet hij het Misschien wel weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de computer detecteert hem niet
Ff verbinden met je pc.
Of je homebutton en sleepknopje tegelijk ingedrukt houden. Dat werkt vaak wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk is de batterij gewoon leeg. Sluit hem aan op de computer en even wachten. Waarschijnlijk gaat hij zo weer aan, en anders moet je herstellen via iTunes.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee de batterij is niet leeg en iTunes kan hem niet vinden
Kimath
12 jaar geleden
Heb je herstellen al eens geprobeerd? 10 seconden home en lock knop ingedrukt houden, terwijl hij aan de pc verbonden zit.
Als je nog garantie hebt van Apple zou ik contact opnemen met Apple zelf. Restore maken via iTunes op je PC/Mac helpt altijd als het een software matig probleem is. Hardware matig is iets voor Apple zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit had ik ook een keer.
toen drukte ik de homeknop en de vergrendelknop samen in. net zolang totdat hij weer aan ging. 5 seconden ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het zelf ook wel eens gehad. Laat hem lang opladen of druk de vergrendelknop en homeknop samen in. Succes. X