Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik aan een pieper die mij verteld of er een ongeval/brand is en waar?

Kan ik instellen dat hij alleen bij mij in de buurt weergeeft? En hoeveel kost het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De P2000 piepers waarmee je de brandweer en ambulance meldingen kunt ontvangen zijn o.a. bij Semafoonwinkel.nl te koop.
Deze piepers kun je inderdaad op die regio's instellen waar jij in geïnteresseerd bent.

Toegevoegd na 2 minuten:
Politie berichten worden er echter niet op weergegeven: alleen brandweer en ambulance berichten.
Deze piepers kosten rond de 130 euro.

Toegevoegd na 21 minuten:
Je kunt de meldingen trouwens ook op je computer bekijken, er zijn diverse sites die het P2000 systeem op je computer weergeven, ook per regio instelbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit gaat tegenwoordig over geheime netwerken, nier meer openbare piepers. Me pa werkt bij de politie en die heeft een portofoon waarmee dat allemaal gebeurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de brandweer hebben ze nog wel piepers. maar die kan je niet zomaar kopen denk ik. Wel kan je zoeken op p2000 hier komen alle actuele meldingen op van de brandweer. Gewoon google op p2000 en dan jouw regio selecteren.
112meldingen.nl vind ik een goede site
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat smsalert, je ontvangt dan een sms op je mobiel. Als er bij jou in de buurt een ongeval heeft plaatsgevonden. Je moet even googlen, weet zo niet of iedereen zich hiervoor kan aanmelden. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou op marktplaats kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding