is www.mobily.nl betrouwbaar?

wil hier een telefoon kopen en hij wordt dan thuisbezorgd maar is deze site betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom koop je gewoon niet bij de provider zelf? dan weet je 100% dat je je telefoon thuis zult ontvangen.

Antwoorden (2)

Het klinkt niet onbetrouwbaar, meestal hebben onbetrouwbare sites een lange url met meerdere woorden, vaak ook meer als één streepje ertussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zich is www.mobily.nl denk ik wel betrouwbaar in de zin dat ze geen oplichters zijn. Er staan duidelijke contactgegevens vermeld. Zie http://www.mobily.nl/contactgegevens. En het KvK nummer dat er vermeld staat klopt ook. (kun je checken op de site van de KAmer van Koophandel (www.kvk.nl) De meningen over www.mobily.nl zijn verdeeld. Die kun je bijvoorbeeld lezen op http://tweakers.net/shopreview/8304/mobily-punt-nl.html . (niet allemaal even positief over de klantenservice).
Hou er wel rekening mee dat je vaker negatieve reviews zult vinden, dan positieve. Mensen die ergens negatief over zijn, laten dat nou eenmaal eerdere weten, dan mensen die ergens positief over zijn.