werken de oortjes van de hema goed?

ik vraag me af of de oortjes van de hema goed werken. de oortjes die ik nu heb worden slecht. ik wil dus weten of de oortjes van de hema (op de foto) van €7,95 goed werken en goed blijven zitten. ik heb hele kleine oren waardoor eigenlijk alle oortjes uitvallen omdat ze niet passen. ik wil geen mening over de oortjes ik wil gewoon weten of ze zouden passen en of ze goed werken. alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer vind jij dat ze goed werken?
Ik vind het bijvoorbeeld erg belangrijk dat ze een goede bas hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Comfortabele zijn wel veel duurder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze hoeven niet geweldig te zijn, ze zijn ook niet zo duur. maar het geluid moet normaal klinken niet vervormd of dat er een ruis in het geluid zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt een goede koptelefoon wilt met studio kwaliteit kop je al snel op 30 euro
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Ik heb twee HEMA sets en ze bevallen me prima. Maar ik luister dan ook geen muziek.
Ze komen met 3 maten dopjes en ze zitten goed.

Het beste antwoord

Ze zitten niet heel comfortabel, en het geluid is ook niet geweldig. Maar als reservepaar wel te doen. Voor die prijs kan je geen topkwaliteit verwachten.
Mijn in-ear oortjes van skullcandy zitten geweldig, hebben ook 3 paar verschillende maten "rubbertjes", zodat je ook met in kleine oren een goede pasvorm kan krijgen. Ze hebben ongeveer 19 euro gekost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb jij de oortjes via internet besteld of in de winkel gekocht? en welke site/winkel heb je ze gekocht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het over de skullcandy oortjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze een jaar geleden in Amerika gekocht. Bij pixmania.nl hebben ze ze ook, volgens mij. Zelfs bij wehkamp.nl. Die van mij heten "ink'd". Ik zal een link voor je zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit type wordt bij large.nl verkocht. Zoek op hun site maar naar skullcandy. Ik heb bij hun ook al eerder besteld, en dat ging goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke heel erg bedankt

Andere antwoorden (3)

Nee ik vind ze niet al te best. Uiteindelijk op sennheisser oortjes uitgekomen (van 45,- helaas) en die bevallen prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie hier weinig antwoord in op de vraag?
Die oortjes van de Hema zijn volgens jou niet best.
Okee, maar waarom dan niet?? Natuurlijk kun je van oortjes van 45 euro meer verwachten, maar dat is geen antwoord op de vraag.
(geen min)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo niet? Je vraagt of ze goed werken, dat vind ik niet. Ik wil het best onderbouwen en dan valt me vooral de geluidskwaliteit en het draagplezier tegen. Of ze jou tegenvallen, of juist mee gezien de prijs, tja dat zul je toch echt lekker zelf uit moeten zoeken lijkt me. Ik weet niet hoeveel waarde je aan geld hecht tov kwaliteit en gebruiksgemak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te zien is lezen niet jouw sterkste kant. Ik was dus niet de vraagsteller en gaf slechts een reactie op jouw antwoord. Maar ik zal niet flauw zijn en geef je een plus voor je antwoord, omdat je hierbij toch de moeite nam om je antwoord te onderbouwen. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah ik las inderdaad niet goed. Maar ben je dan ook geïnteresseerd in de Hema oortjes of verbeter je alleen maar graag andermans reacties, als een vreemd soort hobby ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had die oortjes vorige maand nog in mijn handen bij de Hema, maar heb ze niet gekocht. Ook nog geen andere gekocht tot nu toe. En als ik vreemde hobby`s zou hebben, zou ik dat zeker niet aan jou vertellen...:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dat geval raad ik je beide af :-D
Laatst heb ik bij de Free Record Shop in-ear headphones van Skullcandy gekocht voor maar 10 euro. Deze kwamen ook met drie maten rubbertjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wel even reviews vergelijken voor eventueel verschil in kwaliteit tussen Dub en Ink'd.
Dub 9,99 en Ink'd 19,99.
Verder goeie tip! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke heel erg bedankt voor de tip :D
Ik had hetzelfde probleem als jij, ik heb ook hele kleine oren en bij mij vallen oortjes ook heel snel uit. Ik heb precies dezelfde oortjes gekocht bij de Hema die jij omschreef.

Ik raad je ze niet aan, bij mij pasten ze niet, althans, ze pasten wel maar zaten totaal niet lekker in mijn oren en vielen ook snel uit. Echt onmogelijk om die dingen in te houden. En tja, of ze goed werken, de geluidskwaliteit was redelijk maar ja als die rotdingen elke keer uit je oor vallen...