iemand tips m.b.t deze computerinfectie?

Ik heb een computerinfectie. Het gaat om een zogenaamd virusprogamma: xp internet security 2012 (firewall alert). Nou probeer ik malwarebytes antimalware te installeren, of systeemherstel te doen. Maar de infectie blokkeert alle progamma's die ik open. ik kan wel het proces afsluiten, maar de volgende keer opent het opnieuw. Heeft iemand tips? kan je een proces blokkeren?
groetjes!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Kimath
12 jaar geleden
Probeer via veilige modus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Systeemherstel moet wel lukken in de veilige modus.

Het beste antwoord

Voor deze trojan is er maar één oplossing : SYSTEEMHERSTEL .
Druk op F8 / F 10 en maak dat systeemherstel in VEILGE modus ( zonder netwerkmogelijkheden)

Hierná in normale Windows Anti Virus scanner hele harde schijf laten scannen.

Start>>Alle programma's>>Bureau accessores>>Systeemwerkset>>Systeemherstel.

Uiteraard de datum vóórdat U deze trojan op de pc had kiezen.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Opstarten in Veilige Modus en Hitman Pro draaien. (Gratis Antivirus programma die het snelst en het best is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een heel hardnekkig exemplaar. Op internet kun je instructies vinden hoe je het moet verwijderen. Doe dit wel samen met iemand die er kaas van gegeten heeft, want je moet in het register rommelen. Als je daar iets verkeerd doet, kun je problemen verwachten!
bamibal