Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke fotocamera is het meest gebruiksvriendelijk?

Ik wil de camera gebruiken voor het maken van foto's van familie en vrienden. Het moet klein zijn en makkelijk in te stellen zijn. Niet teveel poespas qua extraas en geen batterijen maar een accu.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
737
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet helemaal je vraag maar een telefoon met een goede camera voldoet ook aan je eisen..
Ik gebruik hiervoor mijn Nokia N82, maakt goede foto's, heeft een flits, automatisch scherpstelling, 5 MP etc.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, een goede telefoon voldoet prima. M'n iPhone 4 werkt als fototoestel zo goed, dat ik de losse camera nooit meer gebruik en alles met de iPhone fotografeer. Goed genoeg en erg eenvoudig in gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is natuurlijk ook een goede oplossing! Dat ik daar niet zelf op gekomen ben:-) thanx!

Andere antwoorden (1)

Van nikon zijn best goed maar wel groot.. Ik heb er ook een van olympus gehad maar die is na 3 foto's al leeg anders moet je even kijkennop bol.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding