waar kan ik (niet online) een laserpen kopen?

zo'n lange met groene straal. Het liefst een winkel in nijmegen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo uit mijn hoofd zou je kunnen proberen:

Technica (v Welderenstraat)
Nijmeegs Jopie
en anders in Wijchen, daar zit in de tweede winkelstraat (die van de Scapino) op de hoek een of andere gadgetwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In leiden zit een winkel die heet labrujere.. Dit is een winkel waar onder andere luckdrukpistolen en assesoires worden verkocht en legerkleding en messen en dat soort dingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik woon ook in nijmegen :d gier zijn ze helaad niet te koop in de stad