Wat zijn de leukste/beste herenhorloges voor minder dan 50 euro?

Met leer, uurwerk en een hippe uitstraling. Hoeft dus geen duur merk te zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (7)

Bij de Aldi liggen voor een paar euro vaak horloges. Kost niks heb je ook niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oozoo moet je maar even googlen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blokker heeft soms leuke horloges voor een redelijke prijs. Mijn horloge kostte €25,00. Dat is ruim binnen je budget welke je noemt. Ook Lidl heeft vaak leuke horloges in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de beverwijk bazaar heb je in chinatown een chinees winkeltje met allemaal best stoere horloges. Voor tussen de 20 en 40 euro heb je er hele leuke tussenzitten.

Dus wel net ff beter dan die 5-10 euro horloges die je bij de rest van de kraampjes ziet staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had mijn horloge op eBay gekocht voor 15 euro, als je daar even rondkijkt vind je bergen goedkope horloges.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
juwelier lucardi
http://www.lucardi.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dat de Kijkshop een goed assortiment heeft. Ook op de markt kun je vaak leuke en betaalbare horloges kopen.