Is er een Sims code waar door de Sims ouder worden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je dat dan? Het is toch juist t spel om ze zelf in leven te houden?
Serieuze vraag hoor, ik oordeel ee niet over want het is niet belangrijk, maar ik ben wel benieuwd.... :-)

Antwoorden (1)

-In het huis waar de sim woont die op moet groeien open je de code balk door ctrl Shift C tegelijk in te drukken

-Dan typ je

boolprop testingcheatsenabled true

-enter

-dan sluit je de codebalk met Esc

-----------------------------------------

-Selecteer de sim door op zijn/haar fotootje links te klikken

-Druk nu Shift in en houdt die ingedrukt als je de sim aanklikt die op moet groeien.

-Er komen nu allemaal opties te staan

-Kies Set to birthday

-Het leeftijdsbalkje gaat nu naar het einde van deze leeftijdsfase.

-klik weer op de sim (maar nu zonder Shift) en laat hem/haar opgroeien

--------------------------------------

Sluit nu de cheat door

boolprop testingcheatsenabled false

in de codebalk te typen.

Ga niet zomaar wat proberen, het kan je spel nadelig beinvloeden!

Klik in ieder geval nooit op Delete als je de keuze krijgt uit cancel/delete/reset

En zet de code meteen na gebruik uit.

Als er toch iets mis gaat, sluit je spel dan af zonder op te slaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje je bent echt een held!!