Op mijn samungstarqwerty doet mijn bloetoet het niet meer, hoe kan dat? ik kan namelijk wel dingen versturen maar geen dingen ontvangen.. hoe kan dat?

samsung star qwerty B3410

Toegevoegd na 6 minuten:
maar... ik mijn geheugen van mijn telefoon is niet vol
en ik heb een geheugenkaartje, en die is zeker nog niet vol!
ik stuur wat, die ander ontvangt het.
ik krijg wat gestuurd en ... dan krijgt die ander een melding:
met iets wat er staat van: FOUT.
ofzo. ik weet niet meer precies wat er staat.
I HAVE A PROBLEM!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Is je geheugen toevallig niet vol? Krijg je ook een melding? Zoja, welke? Je kan ook even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de volgende website staat exact uitgelegd,hoe het zou moeten werken. De meest gemaakte vergissing is,dat degene ,die iets naar U toestuurt in alle spontaniteit "vergeet" om toestemming te geven d.m.v. een pincode die met die van de ander overeenkomt. EEn dergelijke pincode kun je elke minuut van de dag weer veranderen. Verder mag het bereik ( the reach) ook niet verder zijn dan ..meter ( Dit kan verschillen per toestel)

http://qelp.hi.nl/Samsung/B3410-Star-Qwerty/Bluetooth/verbinding-maken/#/Samsung/B3410-Star-Qwerty/Bluetooth/verbinding-maken/

Groet:Zoekertje