Ja installeer de skype app en koop oortjes met microfoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, in de app-store zoeken op Skype en daar kun je hem downloaden en als je een IPod 4G hebt kun je ook beeldbellen maar je kunt ook zo bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met oortjes die een microfoon hebben zoals iphone oortjes maar als je wilt beeldbellen moet je wel een ingebouwde camera hebben dit kan als je Ipod 4 hebt die heeft een camera
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is inderdaad een Skype app, echter kun je beter Scydo app proberen, daarmee kan je ook naar vaste en mobiele nummers bellen en krijg je bij het maken van een account al 2,50 beltegoed gratis. Bellen naar een andere ipod is natuurlijk gewoon gratis.