Kun je ook niet apple oortjes met micro in je ipod doen

Ik wil voor mijn ipod touch oortjes met micro maar van de apple zijn ze redelijk duur als je nog een kind bent en geen werk hebt:p dus kan je ook vaneen ander merk oortjes met MICROFOON (daar gwt het dus om) in de ipod doen werkt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beetje logisch. Maar ja dat kan. Zolang het maar een 3.5mm aansluiting is.