Hoe heet dit bij een dvd speler?

Ik moet een nieuwe dvd speler kopen.
Nu was het bij mijn oude dvd speler zo dat ik een film kon onderbreken en die de volgende dag gewoon verder kon kijken waar ik was gebleven. Ik hoefde dus niet te zoeken hij ging gewoon door waar ik was gebleven als ik de speler weer aanzette.Ik kon zelfs meerdere dvd's door elkaar gebruiken en telkens "onthield" de dvd speler waar ik bij welke dvd was gebleven.

Nu weet ik dat dit niet bij alle dvd spelers standaard is. Waar moet ik op letten als ik een nieuwe koop zodat deze weer hetzelfde doet.
Ik heb niet altijd tijd om een film helemaal af te kijken en vind het dan erg vervelend als hij weer bij het begin van de film start als ik hem weer aanzet en dan moet gaan zoeken waar ik was gebleven.

13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Ik denk dat je dit het best in de winkel kan aangeven aan de verkoper die weet dan wat jij nodig hebt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op mijn DVD speler van Pioneer heet deze functie "Resume"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Mijn 10 jaar oude DVD-player van Pioneer deed dat ook al.
Ik zou zeggen de term "resume"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een dvd ( recorder ) speler koopt mey een harde schijf heb je sws de resume funtie. Wil je een dvd speler zonder garddisk lijkt me deze functie schaarser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dvd playback, xbox 360 heeft dat ook.