Hoe heet zo`n apparaatje?

Vanmorgen zag ik op een duitse zender een test van een apparaatje waarmee je zelf als consument de code van een artikel kunt scannen en daarna laat dit apparaatje zien waar je hetzelfde artikel goedkoper kunt kopen inclusief adres.
Helaas heb niet kunnen ontdekken hoe dit apparaatje heette.
Weet iemand wat ik bedoel?

13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Iphone of Android toestel kan dat nu al.

Het beste antwoord

Ik heb de naam niet onthouden maar de daarvoor uitgeruste gsm,s kunnen ook code,s lezen.

QR-reader,s downloaden met uw mobiel

NOKIA barcode reader
I-nigma reader
NeoReader
Beetagg
Quickmark

Gebruik onderstaande link om de reader,s te downloaden
op een daarvoor geschikte telefoon.
(kijk of uw gsm geschikt is)

Toegevoegd na 4 minuten:
QR-code in 9292 diensten

Misschien denkt u; wat is dat voor een plaatje dat ik steeds voorbij zie komen? Nee, het is niet het nieuwe logo van 9292... Het gaat hier om een QR-code.

Scan met uw mobiel de code en uw advies wordt overgenomen op m.9292ov.nl (de mobiele versie van de OV routeplanner).

Hoe het werkt
Een QR-code is als het ware een snelkoppeling mét gegevensoverdracht. Uw telefoon leest de code en vertaalt het naar een internetadres of andere gegevensfunctie. Ook is deze snelkoppeling op te slaan als een bladwijzer (bookmark). Zo heeft u bijvoorbeeld bij 9292 snel en gemakkelijk het eerder gekregen reisadvies ook op uw mobiel. Ideaal om onderweg uw reis te wijzigen of meer informatie op te vragen.

Wat u nodig heeft op uw mobiel*

camera
toegang tot internet
QR-codelezer
Een QR-codelezer kan al vooraf geïnstalleerd zijn op uw mobiel maar is ook gratis te downloaden via verschillende websites. 9292 heeft hiernaast een aantal veelgebruikte applicaties voor u op een rij gezet. Klik hier of hier om te kijken of uw toestel geschikt is voor deze dienst

* 9292 is niet verantwoordelijk voor het functioneren van het toestel en de applicaties die nodig zijn om de code te verwerken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

IPhone met de app 'scannen'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of een Android met een scan App