Ik heb 'n J.V.C. HIFI SP-MXGT88 apparaat met cd wisselaar en mp3 dat niet werkt en soms toch wel! Heeft iemand een idee welke panne het kan zijn?

Het apparaat is niet meer onder garantie. Als we het op het net aansluiten gebeurt er helemaal niets. Nochthans een tijd geleden,
als we het aangesloten lieten ,begon het plots (vb
3 of 4 weken later (dit is onvoorspelbaar), te spelen alsof er niets aan de hand was! Toen werkte ook alles terug. Zo kon het, dat het na een maand (s'nachts of overdag) maakt niet uit, ineens begon te spelen en dan ook weer na onbepaalde tijd weer uit ging.
Op dat ogenblik was het verklikkerlichtje van power (on of off) slechts lichtjes verlicht. Dus niet zoals het hoort. Nu hebben we nog geprobeerd er iets uit te krijgen maar dit lukt helemaal niet meer! Heeft iemand een idee welke panne het zou kunnen zijn?
En zou dit een dure reparatie kunnen worden?

Is er iets dat wij zelf kunnen proberen?

Dit apparaat heeft bijna nooit gespeeld, dus is het zeker
geen slijtage. Wij hebben ook niet( voor zover we weten )iets geprogrammeerd.
Alvast bedankt hiervoor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

zo te horen is je voeding naar de kl*te. dit in en uitschakelen kan komen door een condensator die kapot is en doorslaat.
jha als je een beetje overweg kan met de electrotechniek is het wel zelf te maken...maarja dan zou je dit ook zelf moeten weten.
En laten repareren is niet echt rendabel ( teminste door JVC zelf dan, die vragen de hoofdprijs ) maar je zou het een kunne vragen bij een lokale elektrotechnicus.

suc6!!