ipod touch?

gaat een ipod touch snel kapot? en waar kan je hem het best kopen(garantie, kwaliteit enz.) en welk beschermhoesje?

Toegevoegd na 3 minuten:
En hoeveel GB want 64 vind ik wel heel veel en duur en dan hou je 8 gb en 32 over het is voor een meisje van 11 dus ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee Hoor ik heb mijn Ipod (Touch) nu al zo'n 1 jaar en hij is nog hele maal oke! :D ik raad je aan om het bij Dixons te kopen (Krijg je er voor een paar euro ook nog wat extra's bij + Airmiles)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of hij snel kapot gaat weet ik niet, de mijne heb ik nu 3 maanden en doet het prima. Gekocht via de iStore, online dus. Beschermhoesje... over het algemeen heeft 'de jeugd' het niet zo op hoesjes maar je kunt het haar vragen wat zij wil. Ik denk dat je met 8Gb een heel end komt.
Maar eeeeh, al overwogen om te kijken naar goedkopere alternatieven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn Ipod Touch ging na 1,5 jaar kapot. Wellicht een maandag morgen model. Het touchscreen werkte niet meer naar behoren. Ben naar de Apple store gegaan en kreeg direct een spiksplinternieuwe mee! (Is nu 2 jaar geleden) Daarna totaal geen problemen meer gehad. Ik zou wel naar een Apple daeler gaan. De service is daar erg goed naar blijkt. Ze hebben daar ook meerdere beschermhoesjes. Heb zelf een 32 GB en daar zitten 1500 mp3's, ongeveer 3000 foto's en tientallen films op (en tientallen apps en spelletjes). Ik heb nu nog steeds 15 GB over. Meer dan genoeg dus. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn man en ik hebben allebei een Ipod Touch. Mijn man heeft hem altijd in een hoesje, daar zit ie vast in, en ik doe mijn Ipod altijd in een los hoesje als ik hem in mijn tas doe. Als ik hem beet houd, haal ik hem uit het hoesje.
Het is maar net wat je wil. Die van mij vertoont wel duidelijk meer krassen aan de achterkant.

Ik zou hem kopen bij de Apple Store
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipod/family/ipod_touch
dan kan je hem gratis laten graveren, een gratis inscriptie, dat is leuk. En als ze hem mee naar school neemt, dan is voor iedereen duidelijk wiens Ipod dat is.

Mocht ze er video's op willen zetten, filmpjes ofzo, dan is 8 gb erg snel vol. Ik heb zelf alleen aan apps al 17 GB, maar ja, ik heb wel veel apps.

Als het erom gaat dat ze muziek kan luisteren, dan is een Ipod Touch eigenlijk te veel, een Ipod touch is eigenlijk een computertje waarmee je kan mailen, internetten, spelletjes doen, boeken lezen, filmpjes kijken en nog veel meer.
Als ze alleen muziek wil luisteren, dan zou ik een gewone mp3-speler kopen.