Zou mijn multimedia player stuk zijn?

Daarmee bedoel ik de interne harddisk. Heb een ac ryan multimedia player van 2 tb en op een gegeven moment gaf hij nog maar 0 aan op het scherm, oftwel hij herkent mijn harddisk niet meer. De informatie op de usb stick herkent die wel en kan ook via usb alles afspelen. Merkwaardig dat hij die interne harde schijf wel herkent als ik hem via de pc aansluit. Ook alle films ziet die dan. Helaas kan ik via de tv de schijf niet formatteren want dat commando werkt niet meer. Zou die harde schijf nu kapot zijn of toch niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zit i wel goed aangesloten?

Het beste antwoord

Ik kan eens proberen om de multimedia player even helemaal spanningsloos te maken en dan opnieuw op te starten.
Ook kan je even kijken of er nieuwe firmware beschikbaar is. Ik weet dat ze nog wel ontwikkelen aan de firmware.

Je zou ook de harde schijfte uit kunnen halen en hem in je computer plaatsen. Misschien kan je dan even een back-up maken en daarna de harde schijf opnieuw formatteren. In de handleiding van de Media Player zou je moeten kunnen vinden welk formaat systeem geldig is, waarschijnlijk FAT32.

Ik gok dat nieuwe firmware oplossing voor jou geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als de schijf via de computer aangesloten wordt herkent de mediaplayer hem wel, dus de schijf zelf zou niet kapot moeten zijn. Kun je op de pc de inhoud van de schijf ook gewoon bekijken? Als dat zo is, ligt het probleem duidelijk bij je mediaplayer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen ik heb het kunnen oplossen, ik heb die interne harde schijf geformatteerd via de pc als ntfs ( weet niet toen ik hem via de tv formatteerde ook standaard ntfs was) Maar nugeeft die weer 2.0 tb aan via de tv en kan weer films erop zetten. Bedankt voor jullie reacties !!!