hoe kan je eenvoudig checken of een adaptor kapot is. (adaptor van een externe geluidskaart)

Toegevoegd na 20 minuten:
De externe geluidskaart werkt wel via Firewire aansluiting van mijn desktop dus dat is ok. wil ik m echter met mijn laptop gebruiken (mini Firewire) dan moet de adaptor aan de geluidskaart .... Er gaan echter helemaal geen lichtjes branden... Adaptor is nu aangesloten en ik ga kijken of hij warm wordt na een uurtje...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hij moet (als ie 't nog doet) warm worden als je 'm een uurtje in 't stopcontact steekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het komt heel weinig voor dat een adapter stuk gaat. Je kan eens proberen om een andere stopcontact te gebruiken. Misschien ook in een andere kamer.
Anders hoop ik dat je nog garantie hebt op de externe geluidskaart.