Ik heb een rabomobiel simkaartje gekocht maar als het het simkaartje er in doe??

ik heb een rabomobiel simkaartje gekocht in de winkel maar als ik het simkaart in de mobiel doe dan geeft het een wachtwoord op en dat is 0000 en dat doet het maar dan geeft het nog een wachtwoord op= SIM-wachtwoord en dat wachtwoord weet ik niet waar ik dat kan vinden?
wie het weet geef snel antwoord!!

ALVAST BEDANKT!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als het goed is zat je simkaart in een soort kartonnetje, met een boekje en dergelijke erbij.
Daar staat de PIN en PUK code op. Beide codes moet je goed bewaren, en de PIN code is de code die gevraagd word door je gsm.
Kimath
13 jaar geleden
Het moet vermeld staan op het kaartje waar je de sim van hebt uitgehaald.

Nb. nooit op een openbaar forum als deze geheime codes etc. vermelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik het goed begrijp heb je een nieuwe simkaart, maar een oude telefoon.

Wanneer je een telefoon inclusief pre-paid simkaart koopt, zit daar altijd een sim-lock op. Dat wil zeggen dat de telefoon alleen de simkaart accepteert die je erbij hebt gekocht. Dat is bij jou ook het geval vermoed ik.

Geen nood, wanneer je de telefoon langer dan één jaar hebt kun je die code gratis opvragen bij de provider van de pre-paid kaart die bij de telefoon zat, en kun je vervolgens alle simkaarten erin doen die je wilt. Wel één tegelijk natuurlijk ;)

Succes ermee!