Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er led dat reageert op muziek?

Ik zou graag hebben dat mijn led reageert op muziek, verspringt van kleur ofzo…
En als het bestaat kunt u mij dan een site geven waar men dat verkoopt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Op de muziekinstallatie kun je een lichtorgel aansluiten. Vroeger maakte ik ze zelf, toen nog met gloeilampen, nu zijn zer er ook in LED-uitvoeringen.

Hier is een site: http://shop.conrad.nl/huis-en-tuin/verlichting/binnenverlichting/decoratieve-verlichting/feestverlichting/lichtorgels/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een ouderwetse discolamp. Die verspringt ook van kleur en gaat zacht of hard branden naargelang het geluid dat wordt geproduceerd.

Je kunt je vraag stellen bij een electronica-zaak, daar hebben ze alles op voorraad en weten ze precies hoe en wat. Ook de meest nieuwe snufjes zijn hun niet vreemd.
Wedden dat je met de vereiste spullen naar buiten komt?

Succes
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ja dat bestaat! Onze dochter had een draaiend discobolletje en vond die wel leuk maar raakte er een beetje op uitgekeken. Toen we deze discolamp (zie bronvermelding) voor haar kochten ging ze helemaal uit haar dak! Als je deze in de buurt van de box zet (het hoeft er echt niet pal naast, een metertje of meer ernaast kan gerust).

Hij reageert op de muziek of op je stem als je er in zingt of klapt. De gevoeligheid van de reactie kun je ook nog zelf verstellen. Echt een superaanrader, een geweldige discolamp, inderdaad met allemaal ledjes erin!

Toegevoegd na 34 seconden:
oh, het is te koop bij intertoys voor 16 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op http://www.circuitsonline.net/ of op de site van elector :) daar vind je genoeg om zelf van alles te maken. maarjha hier is wel een soldeerbout en wat kennis voor nodig:P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding