Waar worden mijn foto's opgeslagen die ik met de iPod Touch 4G maak?

Bij het synchroniseren met iTunes kan ik alles vinden maar ik heb geen idee of en waar de foto's op mijn PC gezet worden cq waar dat ingesteld kan worden.
Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Als je je iPod hebt aangesloten op de pc, kun je ook naar deze computer gaan. Als het goed is staat je iPod dan vermeld onder verwisselbare schijven.
Als je daar op klikt, kun je naar de map met bewaarde foto's. Daar staan dan de foto's die je met je iPod hebt gemaakt.

Deze map wordt niet gesynchroniseerd, maar er word wel een backup van gemaakt.
Kimath
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
yep, t goeie antwoord +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je! Het is gelukt. Het lag wel erg voor de hand, eigenlijk. +11
Kimath
13 jaar geleden
Geen probleem, het is soms lastig te vinden waar het nu staat :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nogmaals dank.

Andere antwoorden (1)

je kan bij de instellingen van itunes kiezen of je de map met fotos wilt zien, druk op ja, en klaar is kees!

als je dit nog steeds niet kan vinden is de beste mogelijkheid op naar 'mijn computer' te gaan en dan op de map van jou ipod te klikken je weet wel, waar je ubs sticks ook staan) als je daarop klikt, zie je een map met je fotos hier zitten ze dan in.

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel voor je antwoord, het is inmiddels gelukt. Alle foto's zijn veilig gesteld. +