Mijn printer loopt de hele tijd vast terwijl het groene lampje knippert!

HP Deskjet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus.......

Het beste antwoord

Ooit, jaren geleden bestond er voor de HP Deskjets een soort reinigingspapier (schuurpapier) die de rollen opnieuw stroef maakte en daardoor werd het papier weer juist getransporteerd. Als het een oude Deskjet is, zijn de rubbers zo oud en hard, dat ik betwijfel of het ruwen van de rubbers nog werkt.
Het kan ook zijn, dat er een paperclip of papierresten in de printer zitten, waardoor het papier vastloopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is HET probleem van HP printers. De oplossing is door de rollende rubbers te vervangen. Dat is niet goedkoop in verhouding tot een nieuwe. Je koopt al een printer compleet met inkt voor eur 42 bij Kruitvat (gekke plaats ik weet het)