Hoe tv van vaste muurbeugel halen?

Ik heb een tv 50inch omhoog hangen. Hoe krijg ik deze af de vaste muurbeugel? Ik zou mijn ps5 er moeten op aan sluiten en hoe hij nu hangt gaat dat niet. Kan ik deze erna terug omhoog hangen met dezelfde beugel?

2 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (1)

Vaak moet je de tv een klein stukje optillen (ongeveer 1 of 2 centimeter) en dan kun je hem naar voren halen (dus van de beugel af). Maar er zijn verschillende beugels op de markt, dus of het bij jou ook zo werkt zul je moeten proberen.
2 jaar geleden
Henk253
een jaar geleden
Misschien een tip .....voordat ik mijn tv op zijn muurbeugel plaatste heb ik een foto van de achterzijde waar de aansluitingen van de tv zijn gemaakt ...en aangezien tussen de muur en tv genoeg ruimte is kan ik via de foto zien hoe ik bij mijn aansluiting. ik hoop dat deze tip helpt.