Wat kan ik doen als mijn LG televisie automatisch op een andere zender springt, terwijl ik aan het kijken ben?

Heb de afstandsbediening gecontroleerd, werkt naar behoren. TV is rechtstreeks aan gesloten op de kabel

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
5.5K
Pieterke
2 jaar geleden
Ik heb dit als de batterijen van de afstandsbediening bijna leeg zijn. Ik haal de batterijen er dan uit, doe ze er andersom in en dat helpt dan weer een tijdje. Wel op de plus en de min letten natuurlijk.

Antwoorden (1)

LG zegt hierover:
Verwijder de batterijen uit de afstandsbediening.
Als het probleem blijft, probeer dan: druk op elke knop op de tv. Als het probleem zich blijft voordoen, voer een fabrieksreset uit op de tv.
Zie verder:
https://voltfixer.com/why-tv-changes-channels-by-itself/
Toegevoegd op 15 november 2021 09:56: tekst
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Beste Simon, dank voor snelle en overduidelijke reactie. Hier heb ik wat aan, top!! Mvg Marit
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ik heb tv opnieuw ingesteld op fabrieksinstellingen, maar is niet verbeterd, zal maar contact zoeken met LG
Anneke58
4 maanden geleden
Bij mij springt hij ook van zender na zender. Module eruit gehaald. Fabrieksinstellingen gedaan, andere frequenties gedaan, batterijen uit afstandbediening.. maar hij blijft verspringen. En nu?
LeonardN
4 maanden geleden
Contact zoeken met de verkoper en anders met LG.