NPO-start op de tv werkt niet meer, hoe op te lossen?

Sinds ongeveer een week krijg ik de melding "forbidden foutcode 403"
Best erg want nu kan ik de gratis publieke zenders niet meer kijken, zowel live als gemist doen het niet meer.
Ik heb npo al gemaild over dit probleem
NPO heeft de fout inmiddels hersteld. Duurde toch nog 10 dagen dus het was erg moeilijk.

Picture for question
3 jaar geleden
4.9K
gvrox
3 jaar geleden
Staat die melding ook al een week onder in beeld ? Dan heb je je antwoord toch al ?
janjan
3 jaar geleden
Nee, deze vraag gaat over de app op de TV.
Die melding vond ik op www

Het beste antwoord

Het screenshot heb je dan misschien op het web gevonden, maar er staat toch echt dat er een storing is met de Tv-app. Er is dus niets dat je zelf kunt doen, het moet door de appmaker opgelost worden (403 is een standaard code voor HTTP, dus het probleem zal ook aan de serverkant kunnen zitten)
gvrox
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kinderslot is geactiveerd
- Druk op Menu
- Ga naar Instellingen
- Ga op Kinderslot staan en druk op 'Ok'
- Voer de pincode in
- Zet Kinderslot actief op 'ja' om het aan te zetten of op 'nee' om deze uit te zetten.
- Selecteer 'Bewaar en sluit'
3 jaar geleden
gvrox
3 jaar geleden
Wat heeft een kinderslot met een 403 te maken ?
ronron1212
3 jaar geleden
Met het kinderslot kan je zenders afsluiten @gvrox
gvrox
3 jaar geleden
Ja, ik snap wat een kinderslot is; dus nogmaals, wat heeft dat met een error code 403 te maken ? Zie ook het screenshot, het is blijkbaar een bekend probleem dat opgelost moet worden.
janjan
3 jaar geleden
die dingen heb ik allemaal niet op mijn smart-tv
Ik kan alleen de app aanklikken en dan wordt het verboten (forbidden 403)
Doet me denken aan Peugeot 403
Heb je misschien een beter antwoord? Anders moet ik het als beste antwoord kiezen.
Ronron altijd +1