Als ik mijn Smart-TV reset zijn dan alle gedownloade apps weg, en de instellingen van de apps?

Reset als in zijnde fabrieksreset

3 jaar geleden
2.8K
Griffin
3 jaar geleden
Reset als is factory-default reset? LG/Samsung/Sony/Philips?

Antwoorden (1)

Het is onmogelijk om deze vraag voor alle merken en modellen van tv's te beantwoorden, te meer omdat het begrip 'resetten' niet eenduidig is. Meestal betekent resetten het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, en dat zal bijna altijd betekenen dat alle instellingen en apps van de gebruiker worden verwijderd. Zie onderstaande link naar de website van Sony - de details verschillen per merk en model, maar de algemene strekking, dat gedownloade apps en instellingen worden verwijderd bij resetten geldt bijna altijd.