Ik wil mijn tv graag draadloos gebruiken. Is er een box waar ik mijn kabels op kan aansluiten?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.7K
jc54
4 jaar geleden
Draadloos, en toch kabels aansluiten......over welke kabels heb je het dan?
LeonardN
4 jaar geleden
Bedenk inderdaad goed welk probleem je hiermee op denkt te lossen.
Je zal altijd een stroomsnoer naar de TV hebben lopen. Wat vind je op dit moment storend?
MasterSword
4 jaar geleden
Ze moeten eigenlijk een apparaat uitvinden met aantal hdmi poorten,
die naar een tv of chromecast kan streamen. ( heeft de tv alleen stroom nodig met een chromecast )
LeonardN
4 jaar geleden
Wat is het wat je exact voor ogen hebt?
Welke apparaten gebruik je?
Wat wil je kijken?

Antwoorden (2)

Zonder netspanningssnoer kan je niet. Maar je kan wel een draadloze HDMI oplossing kopen, zodat er geen videokabels naar de TV lopen.

https://www.coolblue.nl/product/800107/marmitek-wireless-hdmi-extender.html
===
Daar kan je dan dus je kabels op aansluiten, en het andere deel zal je achter je tv op kunnen hangen. Die zal je overigens wel aan moeten sluiten met een kabel.
Toegevoegd op 30 november 2019 17:03: tekst
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hi beide, het is inderdaad vrij simpel ;). Ik heb een tv toestel gekocht die ik wil ophangen maar vind het niet mooi dat er verschillende kabels onder 'hangen'. Dus bijvoorbeeld mijn mediabox, chromecast, Playstation (etc) aansluiten op een soort box die dan connectie met de tv maakt. Maar blijkbaar bestaat dit (helaas) nog niet
LeonardN
4 jaar geleden
Met het product wat ik voorstel kan het op zekere hoogte. Je houdt natuurlijk wel de twee stroomstekkers van de TV en de ontvanger. Wat je ook kan doen is een kabelgoot op de muur plakken. Een witte muur met een witte goot valt niet zo op als die zwarte kabels.
https://www.allekabels.nl/ophangbeugels/kabelgoot.html Wat ook kan is een surround set (AV-receiver) tussen je apparaten en TV doen. Je stopt dan alle apparaten zoals je playstation in de receiver en dan gaat er nog maar 1 HDMI-kabel naar de TV.
Je kunt je tv draadjesloos gebruiken als je een smart tv hebt met wifi en de app nlziet.
Kun je alles ook gelijk met één afstandsbediening doen.
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
En hoe wil je dan een XBox of Blu-ray speler verbinden?
janjan
4 jaar geleden
Ha Leonard, ik denk dat Joyce dat niet wil. Gewoon tv kijken zonder poespas.
Waarom ik dat denk? Omdat ze in het verleden vragen over een iphone stelde die ook simpel waren.
LeonardN
4 jaar geleden
Als je de vraag even leest.
"Is er een box waar ik mijn KABELS op kan aansluiten?"
janjan
4 jaar geleden
MrTomaat, ik geef me gewonnen. Jij het laatste woord.