is er een manier om mijn samsung lt22a550 tv nog te updaten qua firmware?

ik zou graag willen weten of dit nog op een site mogelijk is. dat zou er fijn zijn.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.6K
jc54
4 jaar geleden
Lijkt mij niet. Wat zou je aan een monitor/beeldscherm moeten updaten? Er zit geen werkprocessor in. Je kunt er alleen van alles op aansluiten en naar kijken........
MasterSword
4 jaar geleden
Als het een oude smart tv ( monitor) is.
Heeft updaten ook geen nut, de hardware is verouderd.
Bij veel oude smart tv's is de ondersteuning gestopt en sommige app's verwijderd. Wil je iets wat de smart tv funtie vervangt, koop een Chromecast.
( Kun je weer Youtube, Netflix, Disney+, Ziggo OF KPN live tv, enzovoort ) Ander verhaal en overige info:
Was pas bij iemand met een van de eerste Panasonic smart tv's,
Youtube ging niet eens meer starten, tv ging iedere keer terug naar het app menu. KPN Decoder van het type [ motorola vip1853 ] kunnen geen Youtube meer.
Ziggo Mediabox XL ( Horizon ) ook geen Youtube meer. YouTube doet hun systemen ook verbeteren.
En wilt liever dat mensen apparaten gebruiken,
die een moderne video compressie ondersteunen.
Dan is er minder bandbreedte nodig voor de servers,
alleen oude apparaten kunnen dan niet meer mee doen.
( zelfs een update kan de hardware niet bij de tijd krijgen )

Antwoorden (1)

Ja. Een update kan worden uitgevoerd door de nieuwste firmware van www.
samsung.com op een USB-stick te zetten.
https://www.samsung.com/uk/support/model/LT22A550EW/EN/

Maar... helaas is er sinds 2011 geen nieuwe firmware uitgebracht.
Als dat wel het geval zou zijn:
Sluit de USB-stick aan op je TV.
Ga naar Menu/Home > Instellingen > Ondersteuning > Software-update > Nu bijwerken.