ik heb een samsung tv deze laat al 2 dagen achter elkaar om 11 uur de stop springen hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K
SimonV
4 jaar geleden
Is het de tv of een ander apparaat dat om 11.00 uur aangaat?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik denk de tv ik heb hem pas ik kan zo geen ander apparaat bedenken
TurfGraver
4 jaar geleden
Tv op zelfde groep als iets anders (wat om 11 uur ook aan gaat).
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik ga het even na kijken bedankt
paulos
4 jaar geleden
Brandde de stop door, schakelde de (potentieel) automaat uit of schakelde de aardlekschakelaar? Wat gebeurt er als u de TV op een andere groep aansluit?
(met een verlengsnoer, zodat u de TV niet hoeft te verplaatsen)

Antwoorden (1)

Dat kan doordat u precies om 23:00 een (toonfrequent) signaal krijgt van uw netbeheerder dat uw kWh-meter ontvangt en eventueel (als u dat hebt afgesproken met uw energieleverancier) een ander tarief telt tot 05:00 in des morgen. Dit heet een piek- en daltarief.

Een boiler schakelt op dag- en nachttarief. Dat is hoofdverdachte nummer 1.

Wellicht is de TV net het apparaat dat de emmer doet overlopen.

Maar als het precies om 23:00 gebeurt, dan is in ieder geval de omschakeling van tarief verdacht.