Kan het kwaad als ik het stand-by lampje kapot maak van mijn tv?

Want s'nachts is het heel irritant om te zien omdat die zo fel is

1.6K
Ritsuka
5 jaar geleden
Haal gewoon de stekker er uit in de nacht. Scheelt nog energie ook.
TurfGraver
5 jaar geleden
Of plak er een sticker overheen.
AlphaLimaSierra
5 jaar geleden
Denk ook aan het brandgevaar, als je de televisie permanent aan hebt staan. Stekker er uit dus s nachts.
Ritsuka
5 jaar geleden
Ik kijk niet vaak tv, ik heb mijn tv, boxen, ps3, en tvkastje van KPN allemaal op 1 stekkerdoos. Als ik klaar ben met tv kijken zet ik alles ineens uit met de knop van de stekkerdoos. Lekker makkelijk en bespaart energie.
Als ik tv wil kijken, druk ik de knop weer aan en pak eerst mn thee en koekje. Als ik terug kom is alles opgestart.

Antwoorden (1)

Niet echt, maar je kan er beter een stukje zwart plakband op plakken, of zwart verven.