Waar zit de timer/programma wekker op het nieuwe modem & de nieuwe afstandsbediening van KPN Digitenne?

Wanneer je een programma wilt kijken wil je op tijd zijn, daarvoor is de timer. Je zet zender en begintijd er in en de tv schakelt op de juiste tijd zelf over naar die zender, die zilverkleurige ab werkte prima! Nu met het nieuwe kastje/modem heb ik ook nieuwe zwarte ab en kan het niet vinden? Kijk ik verkeerd? Waar zit de timer?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.9K
jc54
5 jaar geleden
Raadpleeg hiervoor de gebruikershandleiding........
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Beste @jc54
Dat is het eerste wat je doet, maar daar wordt dit niet besproken. Komt er niet in voor.
LeonardN
5 jaar geleden
Met een modem kijk je geen TV. Ik neem aan dat je de decoder bedoelt. Welke decoder heb je gekregen? Motorola 1853 of 1903 of 1963? https://www.google.nl/search?biw=1280&bih=732&tbm=isch&sa=1&ei=PglzW8_EDMKdkwXB7Z-AAg&q=kpn+decoder+motorola&oq=kpn+decoder+motorola& Ter vergelijk zo ziet je modem er waarschijnlijk uity.
https://www.google.nl/search?biw=1280&bih=732&tbm=isch&sa=1&ei=WwlzW_jwI5CSkwWMvI_QBA&q=kpn+modem
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Achterop het kleine kastje sticker met : tv ontvanger
ook:
HDMI
ZXV7200
klein (< helft oude ex.)
zwart
LeonardN
5 jaar geleden
Ah ZXV7200. Nou ik kan er weinig van vinden op het internet qua handleiding, Als er in de papieren handleiding niets over staat is het waarschijnlijk een functie die ontbreekt. Heb je al wel gekeken bij guide/gids?

Het beste antwoord

Die functie zit er niet op en kan je dus niet vinden.

"Die functie/mogelijkheid heeft het nieuwe kastje helaas niet. Je zet 'm aan op de zender waarvan opgenomen moet worden en stelt de timer van de dvd/hdd-recorder in met als "zender" de scart ingang.

De oude kastjes konden op die manier zelfs de recorder aansturen als je die op SAT-recording instelde. En de digitenne-tuner met zijn SCART TV (OUT) met de recorder verbond. De timer van de dvd/hdd-recorder was dan niet eens nodig.
Met de ZXV7200 is dat allemaal niet mogelijk."
---
Nergens is dus het antwoord op de vraag.
---
https://forum.kpn.com/digitenne-12/herinnering-programma-instelling-nieuwe-digitene-kastje-449780
Toegevoegd op 15 augustus 2018 20:02: bron, tekst
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Merci voor het zoeken! Onbegrijpelijk dat deze functie er af is gehaald. Een nieuw apparaat met beter beeld / geluid echter minder mogelijkheden en ik ben niet de enige met dit probleem.