Heb je abonnement nodig om de gratis zenders NPO 1, 2 en 3 te ontvangen?

mijn tv vind de zenders niet via de coax kabel

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.9K
ronron1212
5 jaar geleden
Gratis kijken Je kunt de 3 publieke zenders gratis via de ether (DVB-T) binnenhalen. Je hebt dan een DVB-T antenne en ontvanger nodig. In de meeste nieuwe apparatuur is zo’n DVB-T ontvanger ingebouwd. Een DVB-T antenne is verkrijgbaar vanaf € 10. Een Digitenne 'kastje' zonder smartcard is ook geschikt hiervoor.
Met een schotelantenne kun je NPO 1, 2 en 3 niet ontvangen zonder abonnement. Wel BVN en andere FTA (Free to Air) zenders.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
heb een Digitenne op de tv aangesloten maar vind geen zenders
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132722/digitenne-antenne-v5/?pos=52
heb ik een andere nodig de DVB-T antenne ?

Het beste antwoord

Je hebt geen abonnement nodig als je via een DVB-T antenne het signaal oppikt, maar via de kabel heb je meestal een abonnement nodig; soms echter blijft het signaal erop staan als een abonnement wordt beeindigd.
gvrox