Hoe kan ik een tv zonder bluetooth toch voorzien met bluetooth en zo een stuk of 3 bluetooth boxen aansturen?

Hallo

graag had ik mijn woonkamer gevuld met een stuk of 3 bluetooth boxen, maar ik zoek een soort adapter dat het geluid dat uit de jack 3,5 mm ("oortjes"-uitgang) omzet in bluetooth en zo het geluid overzend naar 3 bluetooth boxen tergelijkertijd.

Is dit mogelijk (voor een degelijke prijs)?

Bedankt

6 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (1)

Ja, dit is inderdaad mogelijk. Ikzelf heb het nog niet getest, maar er bestaan wel dergelijke alternatieven. We hebben het dan over een AUX bluetooth adapter, deze kan je in je AUX-input inpluggen en dan kan je het signaal via bluetooth over dragen.

Kijk eens op: http://lmgtfy.com/?q=AUX+bluetooth+adapter