Hoe krijg ik weer geluid uit mijn TV?

Mijn TV geeft sinds vanochtend geen geluid meer. Voorheen deed hij dat wel. met het beeld is echter niks mis. Heb al van alles geprobeerd. Fabrieksinstellingen halen niks uit. Het is een best oude TV, ik zal proberen een foto bij te voegen. Hij is van het merk Samsung met een digitenne van KPN. Ik probeerde mijn DVD-speler aan te doen, die gef altijd beeld bij deze tv en geen geluid. Dat probeerde ik dus te fixen met niet zo'n best resultaat. Bij andere televisies deed de speler het wel. Maar hoe krijg ik weer geluid uit mijn TV? (liefst voor vanavond 8 uur, anders doen mijn ouders me nog wat.)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan proberen het geluid een paar keer aan en uit te zetten

Het beste antwoord

Je kan proberen het geluid een paar keer aan en uit te zetten
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat werkte niet, je moest eigenlijk de kabel verplaatsen, die maakte geen goed contact meer.