Waarom krijg ik een roze waas als ik mijn macbook aansluit op mijn tv?

Ik heb een mini-display naar hdmi kabeltje gekocht om mijn macbook pro aan te sluiten op mijn Philips TV.
Als ik mijn laptop aansluiten is er een roze waas over het beeld heen, het beeld is dus nog wel te zien.
Om het probleem te verhelpen heb ik een betere hdmi kabel gebruikt en geprobeerd de instellingen op mijn macbook te veranderen, dit gaf helaas geen verbetering.
Het rare is wel dat als ik mijn Macbook op mijn andere Philips TV aansluit op dezelfde manier hij wel gewoon werkt.
Hopelijk heeft er iemand een oplossing.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
capthavoc
8 jaar geleden
Het lijkt mij toch een aansluitngs probleem heb je een ander hdmi poort kunnen proberen ?
wellicht is de lengte van de kabel een probleem ?
misschien stof in de poort ?

Het beste antwoord

Ga naar Systeemvoorkeuren > Schermen > Kleur > en kies de bovenste optie, als dit nog niet goed is kan je de andere profielen proberen