Waar kan ik release notes vinden van de firmware van Samsung Smart TV's?

Ik update de firmware altijd trouw (bijv. vandaag naar versie 2105), maar ik wil altijd zo graag weten wat er veranderd/gefixed is. Waar is dat na te lezen?

9 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Nergens, Samsung vermeldt nooit wat er met een update gefixed is. De reden laat zich raden na een tal van rechtszaken waarbij in de changelog van één van de eerste plasma's werd vermeld dat bepaalde functionaliteit werd toegevoegd maar bleek een hele buggy release te zijn die qua prestatie het niet haalde bij de vorige release, en het was onmogelijk terug te gaan naar die versie. Vaak zijn het fixes voor stabiliteit en heel soms bepaalde features. Maar ik ben nog van de 'don't fix it if it ain't broken' benadering, en laat mijn Samsung TV lekker op z'n originele FW zitten.
(Heb wel al een Evolution-kit update gedaan)