waarom krijg ik m'n hdmi switch niet goed werkend

ik heb een hdmi switch aangeschaft omdat ik een ingang te kort kom op m'n versterker
ik gebruik m'n versterker als centraal punt voor m'n tv
heb een blu-ray speler
een HD-decoder een media player en een Xbox
alle poorten werken van de switch en van de versterker en tv
alleen werkt m'n decoder en de Blu-ray niet via de box
de rest wel
kan het aan de " goedkope" bijgeleverde kabels liggen
zit er verschil in diverse hdmi kabels
1.2 en 1.3

of is het toch de switch

merk switch = ATEN
versterker= yamaha
tv = sony
decoder = humax
blu-ray = panasonic
media player= mede8er

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer eens met de goedkope kabel op een wel werkend apparaat en een wel werken apparaat zetten op de niet functioneredende poort. Lijkt me de manier om zaken uit te sluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoi,

het kan zijn dat je misschien een knikje in die kabel hebt want het verbeterd de resolutie dus, als je een knik erin hebt zitten dan knippert 'ie of doet die niks.