Waarom is de elektronische tv gids van kpn veranderd?

Sinds een tijdje staat er namelijk niet meer aangegeven of het gaat om een film,serie of bijv. een programma. De informatie is erg beperkt geworden. Of kun je dit in je instellingen veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is een modeverschijnsel, of werkverschaffing.
Misschien is het je niet opgevallen, maar dat gebeurt bij alle websites, inclusief GV.
En ook bij alle produkten in de supermarkt, en de indeling in de supermarkt.
En bij de indeling van Nederland in provincies en gemeenten.
Buitenwoon hinderlijk, vind ik. Maar niet tegen te houden.