Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je een COAX kabel nodig als je zo'n TV hebt waar je een smartcard in kan duwen?

We willen graag een nieuwe TV kopen en vroegen ons af of je een COAX kabel van het modem naar de TV moet hebben om TV te kunnen kijken als je al een smartcard in de TV hebt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je stelt twee vragen:

"Heb je een COAX kabel nodig als je zo'n TV hebt waar je een smartcard in kan duwen?"

Ja!

of je een COAX kabel van het modem naar de TV moet hebben om TV te kunnen kijken als je al een smartcard in de TV hebt

Niet vanuit je Modem, maar vanuit het splitterkastje op de muur. Op je modem zit ook geen COAX-uitgang. Wellicht heb je glasvezel, dan is de situatie wellicht anders. Ik weet niet eens zeker of je dan gebruik kan maken van interne DVB-C tuner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb eens gekeken en volgens mij zit er geen COAX aansluiting op de TV, kan dat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is onmogelijk. Als er geen COAX kabel op je tv zit, is je tv geen tv maar een monitor. Heb je een link? Als er een CI+-module op je tv zit is het sowieso niet mogelijk dat er geen COAX-aansluiting op zit.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding