als ik bij upc een film kijk krijg ik 2 film schermen naast elkaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Heb je ergens iets ingesteld dat je een 3D TV zou hebben terwijl dat niet zo is, of zelfs een 3D film gekozen ? Is het flimbeeld ook horizontaal ingedrukt ?

Antwoorden (1)

klinkt alsof je een 3D beeld ongedecodeerd op je scherm hebt. Wellicht een stand in het menu?
ronaldP