Hoe verwijder ik kanalen van mijn tv?

Wij hebben een Phillips tv (soort smart-tv) en kijken op maar een paar zenders. De rest van de kanalen die te bekijken zijn, willen we eraf halen. Ik hoop echt dat iemand kan helpen...

10 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Met behulp van de afstandsbediening ga je naar de programmering van het toestel. In het menu zoek je op waar de indeling van de kanalen staat. Daar geef je aan welke zender je op 1, 2, 3, 4, 5 en verder wilt hebben. De overige kun je daar wissen. Opslaan en het is klaar.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is dit niet standaard voor elke provider. Correct me if i'm wrong, maar providers die met een decoder werken, vrijwel elke provider volgens mij, daar staan de zenders zoiezo niet op de tv maar op de decoder. Het aanpassen van de zender volgorde is daar bij niet niet mogelijk denk ik. Op sommige decoders kan je wel weer een favorieten lijst maken waar je de zenders in zet die je het meest bekijkt.