Mijn pc krijgt geen verbinding met tv via rgb kabel, hoe kan ik dit oplossen?

Op het moment dat ik de tv aan zet en RGB selecteer zegt het: "No Signal"

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet geen rgb kabel gebruiken als je een digitale tv hebt moet je hdmi kabel gebruiken en dan op de tv naar hdmi 1 gaan ligt er aan in welk nummer je hem hebt gestopt