weet iemand wat je precies nodig hebt voor netflix ?

ik heb nu een combi abbo tel internet tv en extra zenders met een HD recorder
maar nog geen hdmi geschikt TV
Wel heb ik een oude macmini (met alleen VGA) is dat goed beeld ?
Zou je in principe aan alleen (ADSL) internet verbindig voldoende hebben ?
en een hdmi tv ?
dus geen kastje oid ?

10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, het beeld is ook via VGA voldoende om goed (bijv.) Netflix stream te bekijken. Ik heb zelf jaren op deze manier zelf films op de TV gekeken.

Zie als voorbeeld de toegevoegde link naar YouTube. Het beeld is iets wazig maar dat is door degene die het opneemt gedaan die focust verkeerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
bedankt