Hoe sluit ik deze kabel aan op een lcd/led tv?

Ik heb nu een b&o tv met 4 boxen en de tv box zelf en deze 4 zitten ook op de radio, mijn punt is dus nu dat ik een nieuwe tv moet hebben maar dat ik graag deze speakers op de nieuwe tv houd. Kan ik op deze kabel een tulp stekker zetten ? Want in een led of lcd zitten 1 rode en 1 witte tulp stekker maar ik heb hier 3 stekkers aan de b&o, hoe moetik deze aansluiten op een led of lcd tv ??

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laat even weten om welke audio-apparatuur het precies gaat. Je zegt dat je 4 boxen hebt, maar hoe die zitten niet los aan de televisie gekoppeld neem ik aan. Laat ook voor de volledigheid even weten welke televisie je gebruikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De 4 speakers zitten op een stereo aan de muur aangesloten, en van die muur af naar de tv denk ik, ik weet het zelf ook niet zeker want het is onder de grond
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is deze stereo http://beostores.bang-olufsen.com/washington-logancircle/undefined1

Antwoorden (1)

B&O gebruikt een eigen kabel mapping voor haar kabels. Een niet B&O toestel zul je niet zomaar aan kunnen sluiten, maar bijna elke TV heeft een digitale en/of analoge audio uitgang. Deze kun je aansluiten op een ingang van je versterker. De boxen zijn als ik het goed begrijp al op de versterker aangesloten. Dan moet je je versterker wel altijd aanzetten als je het geluid van de TV versterkt wilt horen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is mijn versterker? Ingebouwd in de tv of die stereo aan de muur? Gr
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het apparaat aan de muur.