Hoe maak ik een slideshow op de televisie?

Ik heb een collectie foto's op een usb-stick verzameld en wil deze als een ononderbroken slidehow afspelen op een televisie. Zijn hier speciale televisies voor verkrijgbaar of is de enige mogelijkheid een laptop met powerpoint aan de tv te hangen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
24.8K

Het beste antwoord

Bij de meeste televisies waar je een usb stick in kan doen
zit er in het een menu wel een gedeelte waar je een slideshow kan instellen
de overgangen, afbeeldingvertraging, volgorde enz.
Dus even zoeken in je menu/beschrijving.

Toegevoegd na 2 dagen:
2 afbeeldingen van het menu van Philips TV
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moet maar verplicht worden als je een duimpje naar beneden
geeft dat je automatisch het reactie vakje in moet vullen.
Dan kunnen we lezen wat je niet goed vond aan het antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor jou moeite. Is deze tv ook geschikt om de bestanden in een loop af te spelen zodat je ik hem in een winkeletalage kan plaatsen zonder constant de loop opnieuw te starten?

Andere antwoorden (3)

Ik neem aan dat je geen usb aansluiting op de televisie hebt,
anders zou je dat niet vragen.....
Maar als je dat wel hebt, zie je hier hoe het moet:
http://www.youtube.com/watch?v=LtxsjodXGfs

Er zijn providers zoals KLM en UPC die verkopen paketten met mogelijkheden
om dingen van je pc op je televisie af te spelen.
Alleen werkt dat meestal nog voor geen meter.

Als je de beschikking hebt over een dvd speler, gekoppeld aan de televisie,
brandt de slideshow dan op een dvd.
Hier staat hoe dat moet:
http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_usingnero_photovcd.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn speciale televisies met USB ja, nog handiger is een TV met een allshare, waarmee je tv dus op internet kan worden aangesloten. Dan kun je al je foto's en video's van je pc op je tv afspelen. Maar slideshows weet ik niet.

Of sluit je pc aan op je TV met een HDMI-VGA kabel, je tv als scherm dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel makkelijk!
Sla met F12 (opslaan als...) op en vul de gewenste bestandsnaam in (anders staat er presentatie) scroll naar beneden selecteer de extentie .mp4
en neem dan een pauze het duurt het even om het te verwerken, je ziet wel een balkje
mp4 is een videobestand= klaar
natuurlijk kan je op een USB opslaan, die past in een moderne tv
Toegevoegd op 16 juni 2020 16:40: tekst